سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار روز

صفحه خانگی پارسی یار درباره

انواع شیشه برای کابین دوش حمام لاریس

انواع شیشه برای کابین دوش حمام لاریس


 

  • انواع شیشه برای کابین دوش حمام لاریس
     ،

    سازندگان شیشه ها انتخاب گسترده ای از شیشه برای درهای کابین دوش حمام ایجاد کرده اند. در این مقاله نگاهی به چند مدل از انواع شیشه برای کابین حمام می اندازیم:

    • شیشه ساده کابین

    شیشه ساده ارزان ترین نوع شیشه برای کابین دوش شیشه ای است ولی هیچ اثر خارق العاده ای در حمامتان ایجاد نمی کند.

    • شیشه باستانی کابین دوش

    شیشه های باستانی (عتیقه ای)  با ضخامت های متنوعی ایجاد می شود و به نظر می رسد که شیشه در طول زمان حرکت کرده و جریان یافته است.

    شیشه حبابی دارای یک میلیون حباب مختلف است .این نوع شیشه کابین حمامتان را به سطح بالاتری ارتقاء می دهد.

    • شیشه برنز رنگی

    شیشه دوش کابین حمام می تواند برنز، خاکستری یا سایر مواد فلزی رنگی باشد تا جلوه ای چشمگیر را به کابین دوش شما اضافه کند.

    درب های شیشه ای کابین حمام نیز می تواند با طرح های سفارشی و یا الگوهای برجسته ای طراحی شده و به طور کامل با نیازهای کابین حمام شما سازگار باشد. هیچ محدودیتی برای نوع الگو یا طراحی وجود ندارد و شما می توانید طرح دلخواه خودتان را برای درب کابین دوش شیشه ای داشته باشید.

    انواع لیفتراک

    لیفتراک ماشین و دستگاهی است که می تواند جابجایی و انتقال کالا و بار را با ظرفیت های مختلف انجام دهد. اجزای اصلی لیفتراک شامل، شاخک، کابین اپراتور، دکل و دیگر اجزایی است که متناسب با محیط و نوع کار، در اشکالی متنوع، طراحی و ساخته شده است. لیفتراک برقی تویوتا نمونه ای از این لیفتراک برقی است که با سوخت فسیلی، برقی و گازی کار می کند. در این مطلب بیشتر به دنبال آشنایی با لیفتراک برقی تویوتا و انواع آن هستیم.

    کابین حمام

    تغییر دکوراسیون کابین دوش حمام

    امروزه با توجه به متراژ های پایین منازل طبعا متراژ حمام ها نیز کمتر هستند اما برای همین متراژ های کم هم راهکار هایی برای بهتر کردن فضای کابین دوش حمامتان وجود دارد تا این فضا بهترین مکان برای رفع خستگی های روزمره شما شود.

    1. کفپوش کابین حمام

    کفپوش حمام یکی از عناصر مهم در دکوراسیون داخلی حمام به شمار می رود. در انتخاب کفپوش کابین حمامتان مواردی همچون راحتی در شستشو و هماهنگی رنگ آن با سایر عناصر حمامتان را در نظر بگیرید.

    1. انتخاب رنگ مناسب کابین دوش شیشه ای

    اگر فضای کابین حمامتان کوچک است بهترین گزینه استفاده از رنگ های شیری و کرم است چرا که این رنگ ها در افزایش فضا و بزرگتر به نظر رسیدن کابین دوش تاثیر بسزایی دارد.

    1. تغییر تجهیزات کابین دوش شیشه ای
    • دستگیره های کابین دوش شیشه ای را با دستگیره های به روز تری تعویض کنید.

    تلویزیون شهری  led امروزه با استقبال زیادی روبرو شده است. با توجه به قیمت فروش تلویزیون بزرگ شهری و اینکه هزینه خرید تلویزیون شهری ال ای دی یا همان نمایشگر شهری بزرگ ال ای دی برای اشخاص و یا ارگان هایی که در زمان های خاص نیازمند استفاده از نمایشگر شهری می باشند مقرون به صرفه نمی باشد لذا گزینه مناسب برای شرایط فوق اجاره تلویزیون شهری و یا نمایشگر شهری می باشد که موارد مورد استفاده تلویزیون های شهری در مکان هایی مانند : غرفه های نمایشگاهی، تالار های پذیرایی و سالن های کنفرانس و مراسم های خاص می باشد. اجاره نمایشگر شهری دات پیچ پنل 3، دات پیچ 4 و دات پیچ 5 جهت فضاهای داخل سالن و نمایشگر شهری ال ای دی دات پیچ 10 و دات پیچ 5 جهت فضای خارج از سالن می باشد. طراحی سایت شرکتی